Dydaktyka twórczości. Koncepcje-problemy-rozwiązania

  • autor: Redakcja Krzysztof J. Szmidt
  • wydanie: Kraków 2005
  • ilość stron: 380
  • format: B5
  • oprawa: miękka
  • Producent: Oficyna Wydawnicza Impuls
  • ISBN: 83-7308-495-9
  • W magazynie: 0 szt.
  • Dostępność: termin realizacji ok 14dni termin realizacji ok 14dni
  • Cena: 32,90 zł33,50 zł
  • szt.
  • Poleć produkt
Książka adresowana jest do szerokiego grona czytelników - zarówno specjalistów z tytułami naukowymi, jak i ambitnych praktyków, a więc nauczycieli i wychowawców, a także studentów różnych kierunków studiów humanistycznych. Niewątpliwy wkład tej pozycji w rozwój teorii i praktyki twórczego kształcenia pozwala na prognozowanie jej sukcesu na rynku wydawniczym. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na pracę o charakterze dydaktycznym z zakresu psychopedagogiki twórczości. Nie jest to jednak popularny poradnik z ćwiczeniami usprawniającymi zdolności twórcze, lecz praca z zakresu naukowej dydaktyki ogólnej i szczegółowej opisująca cele, zasady i metody pomocy w tworzeniu. Dla tych, którzy pragną zgłębić współczesne teorie wychowania do kreatywności i nauczania twórczości, a także mają ambicję wykorzystania nauczania twórczości w praktyce, dzieło napisane pod red. K.J.Szmidta wydaje się niezastąpione.